Циклова комісія “Початкова освіта”

Закінчив Національний університет водного господарства та природокористування Спеціальлність: прикладна математика. Має досвід роботи на посаді начальник відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю) у ТЗОВ КОМПАНІЯ “МАТРИЦЯ” та ТЗОВ “ФІРМА “СВН-ІНВЕСТ”

Коло наукових інтересів: Міжособистісна комунікація в педагогіці: аналіз взаємодії між викладачем і студентами, розвиток ефективних комунікативних стратегій. Психолого-педагогічні аспекти комунікації: дослідження впливу емоційного інтелекту та психологічних особливостей на успішність навчального процесу. Цифрові комунікаційні технології: використання онлайн-платформ, соціальних мереж та інших інструментів для педагогічної діяльності.

Викладає дисципліни: Комунікативні  процеси у педагогічній діяльності, Основи інформатики та обчислювльної техніки.


Закінчив Рівненський інститут Слов’янознавства Київського Славістичного Університету. Факультет  Міжнародних відносин

Коло наукових інтересів: Методика викладання іноземної мови для професійної діяльності: розробка та впровадження ефективних методик навчання мови з урахуванням професійних потреб студентів. Фахова термінологія та спеціалізований переклад: вивчення, навчання й адаптація професійної термінології для різних галузей. Інтеркультурна комунікація у професійному контексті: дослідження особливостей спілкування між представниками різних культур у професійному середовищі. Цифрові технології у викладанні іноземної мови: інтеграція онлайн-ресурсів, мобільних додатків і мультимедійних інструментів у процес навчання.

Викладає дисципліни: Іноземна мова за професійним спрямуванням


Закінчив Національний університет водного господарства та природокористування.

Коло наукових інтересів: Інноваційні методики викладання: дослідження сучасних педагогічних підходів, таких як проєктне, проблемне, інтегроване навчання. Цифрові технології у початковій освіті: інтеграція електронних платформ, мобільних додатків та інших цифрових інструментів у навчальний процес. Розвиток критичного та креативного мислення учнів: створення методичних рекомендацій для стимулювання творчого підходу до навчання.

Викладає дисципліни: Педагогіка, Інноваційні моделі навчання у початковій школі, Ефективні комунікації.